Prodloužená záruka
U vybraných produktů můžete prodloužit zákonnou záruční lhůtu 24 měsíců o dalších 12 nebo 36 měsíců.
Jak prodloužená záruka funguje?
- Prodloužená záruka vzniká po převzetí zboží.
- Začíná platit následující den po uplynutí zákonné záruční doby.
- Prodloužená záruka chrání zakoupený výrobek ve srovnatelném rozsahu jako záruka od výrobce.
- Prodloužená záruka se nevztahuje na zboží určené pro výkon jakékoli podnikatelské a jiné samostatně výdělečné činnosti.
Objednání prodloužené záruky
- U vybraného zboží si zaškrtnete jednu z možností prodloužené záruky a produkt vložíte do košíku.
- Prodloužená záruka se přidá do košíku zároveň se zbožím.
- Po doručení zboží od nás emailem obdržíte certifikát na prodlouženou záruční dobu.
Jak prodlouženou záruku uplatnit
- V případě, že se v průběhu prodloužené záruky objeví závada na přístroji, nahlásíte ji jednoduše telefonicky na zákaznické lince Mondial Assistance. Do 2 pracovních dnů Vás bude kontaktovat servisní partner a domluví se s Vámi na způsobu a termínu opravy.
- Hradíme náklady na práci opraváře, náhradní díly a dopravu ze servisu k Vám. Pokud se jedná o velký či nepřenosný přístroj, zajistíme Vám opravu servisním technikem přímo u Vás doma.
- Opravy hradíme přímo servisu, Vy nemusíte vytahovat peněženku.
- V případě neopravitelnosti nebo nerentability opravy Vám poskytneme nový přístroj srovnatelných parametrů, včetně jeho dopravy na Vaši adresu.
Reklamace a vrácení zboží
- Budete-li zboží vracet v zákonné 14-ti denní lhůtě, bude Vám vrácena i celá částka za prodlouženou záruku.
- V případě, že dojde k neopravitelné vadě v zákonné záruce, bude prodloužená záruka převedena na nový výrobek, nebo bude vrácena celá částka za prodlouženou záruku.
- Prodlouženou záruku vám poskytujeme ve spolupráci se společností Mondial Assistance.
Všeobecné pojistné podmínky si můžet stáhnout ZDE
Předsmluvní informace si můžete stáhnout ZDE
Informační dokument o pojistném produktu si můžet stáhnout ZDE
Pojištění mobilního telefonu - ukázka