Elektrická koloběžka MV Agusta Rapido ORO TL
Pro jezdce, kteří si rádi užívají svobodnou městskou jízdu je tato koloběžka jednoznačně skvělou volbou ... Zobrazit celý popis
Podobné kategorie
Potřebujete poradit s výběrem?
Zeptejte se co vás zajímá468 008 989 (po-pá: 8-17 hod)Napište nám svůj dotaz
MV Agusta Rapido ORO TL
ihned k expediciPopis produktu
Inspirováno motocyklem
Velkolepost! To je to, co Vás napadne, když Vám oči těkají od širokých řídítek k designovému světlometu a hned zase k masivním brzdám, aby dál letěly k letmo uchycené skořepině zadního blatníku nebo plně grafickému LCD displeji. Tohle že má být koloběžka? Okej. Tak tohle chcete...
Umělecké dílo jedné stopy
I tak by se daly charakterizovat ikonické motocykly ze severoitalského Varese. A ne jinak je tomu u elektrické koloběžky MV Agusta Rapido ORO. Pro její vlastnictví na rozdíl od motocyklů ze stejné továrny nepotřebujete ani šesticifernou částku na bankovním účtu, ale hlavně pro jízdu nemusíte být držitelem řidičského oprávnění.
Italdesign
Krása, výkon a jedinečná technická řešení – to vše Vás bude přesvědčovat o tom, že jste majiteli skutečného ‚state of the art‘ stroje mezi e-koloběžkami. Připravte se na to, že budete přitahovat pohledy okolí, které prostě od zlato-červeného stroje s ikonickým reflektorem jen stěží odtrhne! Ať pojedete v šortkách a tričku na schůzku, nebo v blůze a sukni do kanceláře, budete budit pozornost. A to zaslouženě!
Komfort a propracovanost
Koloběžka disponuje ‚téměř‘ standardními rozměry. Od běžné, šedé produkce, se ale liší v každém ohledu. Její výrazně profilovaný zlatý magnesiový rám ve spojení s vysokým gumovým plátem, který na nášlapné desce leží ještě na plastovém profilu, doplňují pro koloběžky nezvykle široká 60 cm řídítka poskytující minimální, ale dostatečný průhyb, ale také bezdušové 10“ přináší nebývalé zklidnění jízdy a maximalizuje komfort. Každý jezdec se při své první jízdě zaručeně zastaví a bude hledat skryté odpružení. To ale Rapido ORO nemá. Jízdním projevem dokonale klame, nerovnosti příkladně ‚žehlí‘ a do těla jezdce výtluky a malé díry nepřenáší. Rozhodně se tak nejedná o katalogově skládanou koloběžku, ale do posledního detailu promyšlený a propracovaný stroj.
Závodní rodokmen
A o detailech je tahle koloběžka především! Obrovský 3,96“ barevný LCD displej doplněný o NFC čip namísto zámku, obrovský designový kulatý světlomet odkazující na motocykly Brutale (doplněný samozřejmě výkonným LED na řídící tyči), dvě semi-hydraulické kotoučové brzdy, vskutku skvostně tvarovaný zadní blatník s kulatým světlem, letmo uchycený podznačník, nebo až pod drobnohledem odhalená rozdílná šíře úzkého předního (2,5“) a širokého zadního (2,7“) pláště, odkazující na svůj motocyklový rodokmen. Nepřekvapí ani poháněné zadní kolo.
Výkon a výdrž
Nechte se ale také přesvědčit řečí čísel. 500W motor ve špičce poskytuje až 1000W s 24Nm a energii mu podává 48V baterie s 499,2 Wh, což zajistí až 50 km dojezd. Maximální rychlost je samozřejmě bohužel omezena na u nás legálních 25km/h. Hmotnost pro přenášení je stále příznivých 20kg. O bezpečné zastavení se starají dvě oddělené semi-hydraulické kotoučové brzdy ve kterých lankovod z řídítek ovládá hydraulický třmen. Bezpečnosti také přispívají do koncovek umístitelné blikače, ostatní účastníky provozu informující o zamýšlené změně směru jízdy, které když neblikají mohou svítit dopředu bíle a červeně dozadu. Samozřejmostí je pak Bluetooth konektivita, která do mobilního telefonu přenáší veškeré informace o stroji a umožní také přenastavení některých jeho funkcí.
Tuhle koloběžku prostě nebudete chtít parkovat ve sklepě nebo garáži a zaslouženě získá místo v obývacím pokoji, kam bezesporu patří!
Velkolepost! To je to, co Vás napadne, když Vám oči těkají od širokých řídítek k designovému světlometu a hned zase k masivním brzdám, aby dál letěly k letmo uchycené skořepině zadního blatníku nebo plně grafickému LCD displeji. Tohle že má být koloběžka? Okej. Tak tohle chcete...
Jak to všechno začalo
Příběh značky MV Agusta se začíná psát v roce 1907, kdy sicilský hrabě Giovanni Agusta, díky své vášni pro létající stroje, zakládá v Palermu leteckou společnost. Z původních servisních prací pro cizí značky se s vypuknutím I. světové války přesouvá k výrobě vlastních létajících strojů.
Odklon k výrobě motocyklů mají po zesnulém hraběti na svědomí vdova, hraběnka Giouseppina a syn Domenico, kteří v roce 1927 rozšiřují výrobu právě o jednostopá vozidla. Jako osudové se toto rozhodnutí ukazuje s porážkou Itálie a zákazem výroby letadel jako důsledek II. světové války. Tak v roce 1945 vzniká legenda - motocykl „Meccaniche Verghera“, který o dva roky později vítězí s jezdcem Francem Bertonim na okruhu Carate Brianza, nedaleko Milána. Nese označení "MV 98". Dlouhá léta pak MV vládné závodním okruhům díky inovacím, technologickému náskoku a spolupráci s nejlepšími jezdci doby.
V roce 1955 se úspěšný Agusta sice díky licenci Bell Helicopters vrací k výrobě vlastních vrtulníků Agusta, na závodních okruzích však značka stále neztrácí dech a dominuje. V roce 1965 vyhrává Tourist Trophy s Giacomo Agostinim v sedle, který se drží na absolutní špici až do roku 1976, kdy vítězí na Nurburgringu. Do roku 1977 značka nasbírá neuvěřitelných 37 titulů světového šampiona a vyrobí na 260.000 motocyklů. Tou dobou je však již Domenico 6 let po smrti a jeho bratr Corrado prodává kontrolní podíl akcií polostátní společnosti EFIM.
Značka se v roce 1992 dostává do rukou Claudia Castiglioniho, majitele další věhlasné značky Cagiva, se kterou bývá často spojována. Lucemburská společnost ComSar Invest se v roce 2017 stává držitelem kontrolního balíku akcií a motocykly značky MV Agusta investicemi do výroby, odvážného designu a nejmodernějších technologií, dostává zpět na pomyslný Olymp motocyklového světa.
Tohle všechno bych možná rád věděl před tím, než mé oči spočinuly na unikátních tvarech elektrické koloběžky MV Agusta Rapido ORO. Asi bych se divil míň, anebo právě naopak setrval v němém úžasu. Pojďme se ale na tuhle zlato-rudou mašinu podívat blíž!
Technické parametry:
- Designová závodní elektrická koloběžka se zadním pohonem a plně magneziovým tělem a 10" koly.
- Výkon motoru 500W při 48V a kroutící moment 24N.m. Špičkový výkon 1000W.
- Baterie 48V o kapacitě 10.4Ah - 500Wh.
- Doba nabíjení přibližně 6 hodin.
- Dojezd 50km (při módu D 20km/h a zatížení 75kg jezdcem)
- Barevný 3,96" plně grafický LCD displej s Bluetooth konektivitou a NFC čipem.
- Dvojitá semi hydraulická brzda: přední kotoučová a zadní kotoučová spřažená s motorovou elektrickou, KERS (Kinetic Energy Recovery System – neboli systém rekuperace kinetické energie).
- Pláště přední a zadní specifický: Přední bezdušový 10"x2.5-6.5 a zadní bezdušový 10"x2.7-6.5.
- Tempomat s možností deaktivace.
- Přední a zadní LED osvětlení doplněné dalším ikonickým předním světlem typickým pro MV Agusta BRUTALE.
- Pracovní rozsah teplot 0-45 oC.
- Krytí IPX4.
- Verze TURN LIGHTS s blikači umožňující rovněž dodatečné bílo červené osvětlení.
- Maximální nosnost jezdce 100 kg
- Černo-zlato-červená barva
Rozměry a hmotnost:
- Délka: 113,2 cm
- Výška: 121,7 cm
- Šířka: 60 cm
- Délka složená: 113,2 cm
- Výška složená: 53,8 cm
- Šířka složená: 60 cm
- Hmotnost s baterií: 20 kg
Servis a náhradní díly
Jsme prodejcem koloběžek MV Agusta pro Česko a Slovensko. Poskytujeme záruční i pozáruční servis, který je zajišťován na všech našich pobočkách. Většinu náhradních dílů máme skladem a ostatní díly, díky našemu přímému napojení na výrobce, umíme zajistit ve velmi krátké době. Při koupi této koloběžky se tedy nemusíte obávat servisu či dostupnosti náhradních dílů. Díky našim zkušenostem a kontaktům si poradíme i se složitějšími závadami a diagnostikou.
Přílohy ke stažení: